• Salute, cumu possu aiutà?Kelly
  • News

    Wuxing intelligent power assisted (1)

    A rota integrata assistita da u putere intelligente Wuxing hà vintu u premiu d'oru di Golden Reed Industrial Design Award

    U 18 settembre, cum'è una di l'attività principali di u terzu Hebei International Design Industrial Wednesday, a notte senza dorme di designu è a prima cerimonia di premiazione di u disignu industriale di canna d'oru sò state tenute in u centru di serviziu di u citadinu di Xiong'an.Chen Gang, membru di u Cumitatu Permanente di u Cumitatu di u Partitu pruvinciale di Hebei è vice guvernatore, Sicritariu di u Cumitatu di Travagliu di u Partitu è ​​direttore di u Cumitatu di Gestione di a nova zona di Xiong'an, hà fattu un discorsu in a cerimonia di premiazione è hà presentatu i premii à i vincitori.

    U premiu di canna d'oru hè un novu micrufonu chì trasmette a voce di xiong'an in Cina è in u mondu.Dichjara chì a Cina hè entrata in una nova era di sviluppu di alta qualità.Cum'è una nova zona naziunale, a nova zona di xiong'an deve piglià una strada di sviluppu innovativa d'alta qualità diversa da u passatu.U premiu di canna d'oru hè un novu prughjettu per cuncepisce, permette a custruzzione è u funziunamentu urbani, scopre un stilu di vita più ragiunate, aiuta à u sviluppu coordinatu di l'industria, a cità, a ghjente è l'ecologia in Xiong'an New District, è disegna un futuru megliu di e cità umane. .U premiu Golden Reed hè una nova carta di visita.Sempre aderisce à u posizionamentu internaziunale, custruisce attivamente una piattaforma internaziunale per u scambiu è a cooperazione di u disignu industriale, aiuta à l'apertura è u sviluppu di a nova zona, è migliurà u livellu di apertura in una gamma più larga, campi più largu è livelli più profondi.


    Aderendu à u cuncettu di "armunia" di a Cina, u premiu hè impegnatu à affruntà a sucietà di l'infurmazione è u sviluppu durevule, cullittendu risorse intellettuale di cuncepimentu glubale, scopre u disignu futuru, illuminazione a vita futura è permette à e cità future.
    David Kusuma, u presidente stranieru di Golden Reed, hà dettu chì u premiu Golden Reed hà per scopu di scopre u disignu futuru, ispirà a vita futura attraversu u prugressu scientificu è u cambiamentu suciale, scopre u cuncettu di "armunia" di a Cina, facultà e cità future, è attirà l'innuvazione globale cù l'intelligenza artificiale. è u sviluppu durevule.
    Ellu renke, u presidente cinese di canna d'oru dicenu chì sta cumpetizione presenta e caratteristiche di "quattru alti è quattru forti", vale à dì, altu puntu di partenza, altu posizionamentu, alta specificazione, altu livellu, valutazione forte, sistema di cumpetizione forte, forte participazione. e opere forti.U premiu di canna d'oru custruirà un novu ponte per rompe a distanza trà i cuncetti di cuncepimentu orientali è occidentali è prumove l'integrazione è a simbiosi di a cultura di u disignu glubale.


    Dapoi u 15 di ghjennaghju di u 2020, u premiu di canna d'oru hè statu dumandatu in u mondu, è hà ricevutu una grande attenzione è una risposta positiva da esperti, studiosi è imprese in u campu di u disignu industriale in casa è à l'esteru.Dopu à 168 ghjorni di sforzi è pruduzzione cuntinua, u primu premiu di canna d'oru hà cullatu 8393 opere di cuncepimentu globale.U schema di cuncepimentu di a rota integrata di cinque stelle hà passatu cù successu e duie volte di screening di rivisione preliminare è riesame, è intrutu in u ligame di difesa in situ.

    Wuxing intelligent power assisted (2)

    U designer Wuxing hà participatu à a difesa in situ

    Wuxing intelligent power assisted (3)
    Wuxing intelligent power assisted (4)

    Dopu à a difesa, 83 esperti da u disignu, a gestione di u mercatu, a tecnulugia R & D, l'investimentu è u finanziamentu, i media è altri campi in casa è in l'esteru anu finalmente sceltu l'opere vincitori di ogni premiu attraversu parechje ligami cum'è a valutazione preliminare, a rivalutazione è a valutazione finale. .40 opere da casa è straneru vincenu u premiu di canna d'oru, cumpresu 1 premiu Supreme, 5 premii d'oru, 2 premii futuri di stella, 26 premii eccellenti di cuncepimentu di produttu è 6 premii eccellenti di cuncepimentu.S'appoghjanu nantu à u cuncettu di cuncepimentu avanzatu è u disignu di l'aspettu bellu, u putere intelligente assistitu all-in-one rota participatu da l'industria automobilistica di cinque stelle si distingue da l'excellenti opere di Meituan, Huawei, Tebu, 999 è altre marche è vincìu l'Oru. Premiu per u disignu verde.

    Wuxing intelligent power assisted (6)
    Wuxing intelligent power assisted (7)

    A rota di rinfurzà intelligente di l'industria automobilistica di Wuxing chì participa à a cumpetizione integra u mutore, u controller, a batteria, u sensore di torque, u hub di a rota è u rim.Tutta l'impresa di u veiculu o u cunsumadore C-end pò facilmente cunvertisce a bicicletta in un booster senza alcuna cumpetenze prufessiunale elettrica.

    Cum'è un fabricatore di accessori di bicicletta è di veiculi elettrici, avemu sempre pigliatu a prumuzione di u viaghju verde cum'è u nostru scopu di sviluppu è a cultura corporativa core.Stu pruduttu cuntinueghja bè è sviluppa u scopu di u viaghju verde è furnisce i cunsumatori una sperienza di cavallu eccellente.

    Wuxing intelligent power assisted (8)
    Wuxing intelligente assistita (9)

    A vittoria di u premiu ùn hè micca a fine di u disignu di u produttu.Duvemu piglià cum'è una stazione di benzina nantu à a strada avanti, strive to improve the works, and create more new products that meet the market demand and suddisfà i cunsumatori.Wuxing hè sempre statu u capu di l'industria.Avemu da ghjucà un rolu di primura in l'industria è creà più valore suciale.

    Wuxing intelligent power assisted (10)
    Wuxing intelligent power assisted (11)
    Wuxing intelligent power assisted (12)

    Tempu di post: 30-aug-2021

    À propositu di a cumpagnia

    A prima è l'unica cumpagnia di parti cù un laboratoriu CNAS in l'industria di dui turni di Cina
    abbonate

    categuria di pruduttu

    cuntatta ci

    • Germania: Am Sägewerk 155124 Mainz Germania Cina: Meicheng Industrial Zone, Jiande City, Hangzhou, Zhejiang Province
    • +86-0571-58319944
    • info@star-union.net